HiFi, Audio apparatuur en verwante zaken.
Philips AF877 condensator geploft
30 jul 2023 14:49 #97658
door Bergmans
Handtekening
Beantwoord door Bergmans in topic Philips AF877 condensator geploft
Hallo Kees,
Ik heb je een PB gestuurt.
Groeten
Leon
Ik heb je een PB gestuurt.
Groeten
Leon
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 jul 2023 00:49 #97593
door Kees van Dijke
Beantwoord door Kees van Dijke in topic Philips AF877 condensator geploft
Hallo Leon,
Gezondheid is niet te koop. Ik heb er ook mee te maken gehad, en ik hoop dat het nu ook steeds beter gaat. Bij mij staat ook alles op een lager pitje op dit moment, maar ik heb ook goede hoop.
Ik heb zeker belangstelling bij de Philips AF877 platenspelers en ik ben ook van plan om deze op te knappen om mijn hobby verder in leven te houden en ook wat platen te gaan openemen/digitaliseren. Daar komt een goede platenspeler goed van pas.
De rest via PM.
groetjes,
-=Kees=-
Gezondheid is niet te koop. Ik heb er ook mee te maken gehad, en ik hoop dat het nu ook steeds beter gaat. Bij mij staat ook alles op een lager pitje op dit moment, maar ik heb ook goede hoop.
Ik heb zeker belangstelling bij de Philips AF877 platenspelers en ik ben ook van plan om deze op te knappen om mijn hobby verder in leven te houden en ook wat platen te gaan openemen/digitaliseren. Daar komt een goede platenspeler goed van pas.
De rest via PM.
groetjes,
-=Kees=-
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bergmans
19 jul 2023 21:40 #97580
door Bergmans
Handtekening
Hoi Tjerk, bedankt voor je bericht. Het is niet zo dat ik helemaal stop met de hobby, ik ben alleen klaar met deze platenspelers. Sorry als dat verkeerd over gekomen is.
Handtekening
De volgende gebruiker (s) zei dank u: PE9ZZ
19 jul 2023 21:15 #97579
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Philips AF877 condensator geploft
Dat is spijtig te horen. Voor mij was electronica juist een reden om door te gaan na enorme sores in mijn leven. Maar goed, het werkt natuurlijk voor iedereen anders. Sterkte in ieder geval.Maar dat hoeft voor mij niet meer.
Tjerk, 9ZZ
19 jul 2023 17:06 #97573
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Philips AF877 condensator geploft
Sterkte gewenst met het herstel van je hart problemen.
Henk van 't Kruis
19 jul 2023 11:54 #97568
door Bergmans
Handtekening
Hallo beste vrienden, jullie hebben je misschien af gevraagd waarom je niks meer van mij gehoord hebt? Ik heb in het ziekenhuis gelegen vanwege mijn hart en ik ben pas weer een week thuis. Alles gaat goed gelukkig.
Mijn project staat hier nog maar ik heb er geen zin meer in, het punt is dat ik een goed werkende AF877 heb staan waarvan ik vorig jaar de elco'tjes vervangen heb. Ik had er graag een tweede bij gehad vandaar. Maar dat hoeft voor mij niet meer.
Ik heb dus nog 2 stuks staan, 1 is die met het probleem zoals in het begin van het topic beschreven en de ander had ik er bij voor onderdelen, is ook compleet alleen zonder element. Deze heeft ook een elektronisch probleem en dat is dat hij altijd op volle toeren draait ongeacht de snelheidskeuze.
Deze platenspelers zijn gratis af te halen. Er is vast wel weer op zijn minst 1 goede van te maken en misschien wel alle twee voor iemand die er meer verstand van heeft dan ik. Opsturen wil ik ze e.v.t. ook nog wel. Tegen kosten.
Ik hoor het wel,
Groeten
Leon
Mijn project staat hier nog maar ik heb er geen zin meer in, het punt is dat ik een goed werkende AF877 heb staan waarvan ik vorig jaar de elco'tjes vervangen heb. Ik had er graag een tweede bij gehad vandaar. Maar dat hoeft voor mij niet meer.
Ik heb dus nog 2 stuks staan, 1 is die met het probleem zoals in het begin van het topic beschreven en de ander had ik er bij voor onderdelen, is ook compleet alleen zonder element. Deze heeft ook een elektronisch probleem en dat is dat hij altijd op volle toeren draait ongeacht de snelheidskeuze.
Deze platenspelers zijn gratis af te halen. Er is vast wel weer op zijn minst 1 goede van te maken en misschien wel alle twee voor iemand die er meer verstand van heeft dan ik. Opsturen wil ik ze e.v.t. ook nog wel. Tegen kosten.
Ik hoor het wel,
Groeten
Leon
Handtekening