Ontbrekende schakel
wordt weer een paar weken eindeloos knoeien met verschillende soorten demping .
Stiekem ook wat experimenteren
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonmeister Henk
- [Tonmeister Henk]
-
Onderwerp Auteur
Bert Kn schreef :
Je weet dan direct wat de Karlsons en de rest kunnen bigfun bigfun bigfun
Een ding is na de eerste test al bekend (óók bij de rest van het huizenblok bigfun ) : ze produren een onvoorstelbare geluidsdruk , de buren noemen dat herrie :woohoo: :woohoo:
Heb hier de Sonneteer niet eens voor nodig , 10W is al meer dan goed voor de oortjes .
Nu alleen de puntjes nog op de I voordat ik begin met de afwerking , wordt weer een paar weken eindeloos knoeien met verschillende soorten demping .
Ik vind het wel leuke grappige spelers.
Daarom heb ik ze ook gekocht , zie het idee van een "disco" feestje met die 2 wel zitten , wordt volgens mij een landelijke primeur
Tzt maar eens een set vergelijking organiseren , van tevoren de buren wel waarschuwen ......
Ga het element van de nieuwe aanwinst dit weekend nog wel testen , ziet er enigszins verzacht uit....
Henk,
Op Sonneteer met Karlsons aansluiten muziek om bepaalde gebreken van speakers te kunnen vaststellen draaien, en uit je dak gaan.
Je weet dan direct wat de Karlsons en de rest kunnen bigfun bigfun bigfun .
Ik vind het wel leuke grappige spelers.
Mvg.
Bert
- Tonmeister Henk
- [Tonmeister Henk]
-
Onderwerp Auteur
Mvg , Henk
De element kun je ook vervangen door een GP 230 element
Misschien heb je die liggen in je onderdelen bak
Is ook nieuw verkrijgbaar maar hangt wel een prijskaartje aan
René Daemen
- Tonmeister Henk
- [Tonmeister Henk]
-
Onderwerp Auteur
Lee schreef : Ik zie dat jouw exemplaar een opsteek element heeft, dat is bij defect makkelijker te vervangen
dan het element in mijn Mignon.
Het element is een (stereo)AG3063 , lijkt veel op het bekende monoelement maar is (uiteraard) niet kantelbaar . Het is dan wel makkelijk te vervangen , maar wel èrg moeilijk om een werkende originele vervanger te vinden . Gaat tzt , indien nodig , waarschijnlijk een stukje huisvlijt worden met een keramisch , desnoods moderner , exemplaar .
Is het mechanic hetzelfde als mijn AG2100 ?
Op het eerste gezicht wel , al ontbreekt de beugel . Beide hebben in het deksel een strip in de lengte die ervoor moet zorgen dat het singletje niet scheef naar boven geschoven kan worden .
Als ik wat meer tijd heb moeten ze alledrie maar een keer op z'n Ruud's (Bapaktua) aangepakt worden . Ga het element van de nieuwe aanwinst dit weekend nog wel testen , ziet er enigszins verdsacht uit....
Het element van de 2162 functioneert (nog)uitstekend .
Groet Henk