Skip to main content
Radio's van 1950 tot 1970

Nordmende Steuergerat 3004

Meer
20 mrt 2014 02:50 #41977 door Franc
Beantwoord door Franc in topic Nordmende Steuergerat 3004
Hoi Bert,

Geinig toestel, deze Nordmende!

Ik heb je een mail gestuurd.

Mvg Frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
19 mrt 2014 23:48 #41973 door Bert Kn
Gister avond heb ik bij Jontl een Nordmende Steuergerat 3004 opgehaald.
Hij was zo vriendelijk die voor mij bij de kringloop in Nijmegen te kopen.
Ik was nu ook in de gelegenheid zijn AG9006 met AD5040 te beluisteren, niets mis mee klinkt super.
Vervolgens maar een de Tivoli Cd speler en twee Braun speakers welke nog naar de rechtmatige eigenaar toe moeten aangesloten, waren de enige met de bekende Europese aansluiting in huis.
Met een ;) naar Lee, kopen :s
Alsof ik de AD5055's met de bombardons op de AG9015 hoorde.
Op de FM na werkt de 3004 perfect.




Mvg.
Bert
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: maarten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena