Nieuws
Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Minder
Meer
10 okt 2012 13:22 - 10 okt 2012 13:28 #22431
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Hallo vrienden! :lachuh:
Zoek er niet teveel achter: het is de moeite niet.
Het systeem van vrienden is gewoon een persoonlijke pagina waar je enkele forummers op kunt zetten, als je dat zou willen, waarmee je regelmatig contact hebt, zodat je ze snel kunt benaderen via PM of e-mail, of andere dingen met hen kunt delen (wat is mij ook nog niet duidelijk, hahaha).
Het is dus niks meer dan een lijstje contactpersonen, en in de moderne media heten dat dan "vrienden".
Uiteraard zijn echte vrienden heel wat anders!
Je kunt iemand vragen om vriend van je te worden door op zijn foto of naam te klikken, dan links met de cursor op vrienden gaan staan en vervolgens op "Vriendschaps verzoek indienen" te klikken. Daarna nog even bevestigen (klik op Versturen, na eventueel een berichtje te hebben getypt (optioneel)).
Als de andere persoon dat goed vindt krijg je een berichtje en is het klaar!
Als je het een overbodige mogelijkheid vindt doe je er gewoon niks mee. Ik heb alle informatie omtrent vrienden verder op privé ingesteld, waarmee het dus ook een privé-aangelegenheid is geworden.
Groeten van Marcel - Forumbeheer
Zoek er niet teveel achter: het is de moeite niet.
Het systeem van vrienden is gewoon een persoonlijke pagina waar je enkele forummers op kunt zetten, als je dat zou willen, waarmee je regelmatig contact hebt, zodat je ze snel kunt benaderen via PM of e-mail, of andere dingen met hen kunt delen (wat is mij ook nog niet duidelijk, hahaha).
Het is dus niks meer dan een lijstje contactpersonen, en in de moderne media heten dat dan "vrienden".
Uiteraard zijn echte vrienden heel wat anders!
Je kunt iemand vragen om vriend van je te worden door op zijn foto of naam te klikken, dan links met de cursor op vrienden gaan staan en vervolgens op "Vriendschaps verzoek indienen" te klikken. Daarna nog even bevestigen (klik op Versturen, na eventueel een berichtje te hebben getypt (optioneel)).
Als de andere persoon dat goed vindt krijg je een berichtje en is het klaar!
Als je het een overbodige mogelijkheid vindt doe je er gewoon niks mee. Ik heb alle informatie omtrent vrienden verder op privé ingesteld, waarmee het dus ook een privé-aangelegenheid is geworden.
Groeten van Marcel - Forumbeheer
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 10 okt 2012 13:28 door Marcel L.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 1095
10 okt 2012 13:08 - 10 okt 2012 13:10 #22430
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
"hoe ik nu vrienden toevoeg"
Juist Henk
Daar zit 'm de kneep- om dat op eigen houtje te doen komt bij mij ietwat arrogant over. Zo niet bij de personen die dat dan op prijs zouden moeten stellen(?) maar anders wel bij degenen die de eer nìèt waardig worden geacht
Of moeten de personen die daar prijs op stellen zich zelf melden?
Voorlopig doe ik nix met die rubriek
Nico
Juist Henk
Daar zit 'm de kneep- om dat op eigen houtje te doen komt bij mij ietwat arrogant over. Zo niet bij de personen die dat dan op prijs zouden moeten stellen(?) maar anders wel bij degenen die de eer nìèt waardig worden geacht
Of moeten de personen die daar prijs op stellen zich zelf melden?
Voorlopig doe ik nix met die rubriek
Nico
Laatst bewerkt 10 okt 2012 13:10 door Ouwe Schipper.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
10 okt 2012 12:27 #22429
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Mij is nog niet helemaal duidelijk hoe ik nu vrienden toevoeg of een verzoek indien voor een virtuele buizen relatie. :neeneenee:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
10 okt 2012 10:46 - 10 okt 2012 10:59 #22427
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Leuke uitbreiding en aanvulling Marcel !!
:thumbsup:
Ennuuuh....HOIHOIHOI.... IK HEB EINDELIJK VRIENDEN :woohoo: :woohoo:
Lee
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:thumbsup:
Ennuuuh....HOIHOIHOI.... IK HEB EINDELIJK VRIENDEN :woohoo: :woohoo:
Lee
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Laatst bewerkt 10 okt 2012 10:59 door Lee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
10 okt 2012 09:54 - 10 okt 2012 09:57 #22426
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
Het bevalt mij goed, ook omdat er steeds meer mogelijkheden in komen.
Alleen al het initiatief van Marcel is al erg te waarderen. Hij staat
niet stil met het forum en zoekt geregeld naar mogelijkheden om het
forum te optimaliseren (en actueel in de tijd te houden; voor elk wat wils).
De link naar het foto archief is prima en ik heb meteen mijn bijdragen
geactualiseerd. De BX998A die ik had is allang naar China vertrokken.
Overigens bestaat er wel weer een kans om er eentje in de toekomst
aan te schaffen.
Ik ben wel enthousiast over de BuizenRadioClub Pagina. Zoals altijd.
Het is makkelijk om alles negatief te zien, maar een stuk moeilijker
om het positief te bekijken. Echter niet als je dat laatste gewend bent.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je alles kritiekloos moet accepteren.
Alleen al het initiatief van Marcel is al erg te waarderen. Hij staat
niet stil met het forum en zoekt geregeld naar mogelijkheden om het
forum te optimaliseren (en actueel in de tijd te houden; voor elk wat wils).
De link naar het foto archief is prima en ik heb meteen mijn bijdragen
geactualiseerd. De BX998A die ik had is allang naar China vertrokken.
Overigens bestaat er wel weer een kans om er eentje in de toekomst
aan te schaffen.
Ik ben wel enthousiast over de BuizenRadioClub Pagina. Zoals altijd.
Het is makkelijk om alles negatief te zien, maar een stuk moeilijker
om het positief te bekijken. Echter niet als je dat laatste gewend bent.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je alles kritiekloos moet accepteren.
Laatst bewerkt 10 okt 2012 09:57 door brcf01.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
10 okt 2012 07:19 #22424
door Marcel L
Hoi,
In principe is er niks verdwenen. Maar door de activering van dit nieuwe systeem wordt het vertrouwde systeem "aan de kant gezet" zeg maar.
Mocht het nieuwe systeem niet bevallen, waar ik niet vanuit ga overigens gezien de mogelijkheden, dan is het oude systeem met een paar klikjes mijnerzijds terug te plaatsen.
Groeten van Marcel : FYI :
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Uw persoonlijke BR Clubpagina (even lezen!)
pietblaas schreef : .....Ik was wel even verrast dat alle profielfoto's verdwenen waren. Maar goed, snel een nieuwe gemaakt.....
Hoi,
In principe is er niks verdwenen. Maar door de activering van dit nieuwe systeem wordt het vertrouwde systeem "aan de kant gezet" zeg maar.
Mocht het nieuwe systeem niet bevallen, waar ik niet vanuit ga overigens gezien de mogelijkheden, dan is het oude systeem met een paar klikjes mijnerzijds terug te plaatsen.
Groeten van Marcel : FYI :
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.